6.klašu projekts informātikā “Bruņinieku laikmeta izpēte”, izmantojot 3D datorgrafiku

Šajā mācību gadā Rīgas Klasiskās ģimnāzijas 6.klašu projekts ir “Bruņinieku laikmeta izpēte”. Projekta mērķis ir izpētīt bruņinieku laikmetu. Projekta uzdevumi — izmantojot individuālo un grupu darbu, apgūt dažādu mācību priekšmetu stundās konkrētas valsts vēsturi, kultūru un stereotipus, pils vēsturi, pils uzbūvi, iekārtojumu, heraldiku, nacionālās virtuves receptes un to vēsturi, kādi bija ieroči bruņiniekiem, kā tie ģērbās, kas varēja kļūt par bruņinieku, kā notika turnīri.

Projekta ietvaros informātikas stundās skolēni, izmantojot 3D datorgrafikas programmu, izveidoja savu Bruņinieku pili. Vairāk nekā 112 radošos darbus mēs varam apskatīt televīzijas izstādē pie ģimnāzijas centrālās ieejas.
Paldies visiem 6.klašu skolēniem par piedalīšanos projektā.
Informātikas skolotāja Mg.Paed.Oksana Ivanova

Screen Shot 2018-01-07 at 18.15.16

 Vsevolods Ņikiforovskis

Screen Shot 2018-01-07 at 18.15.07Julija Andrejeva

Screen Shot 2018-01-07 at 18.14.58Gabriela Jurševiča

Screen Shot 2018-01-07 at 18.14.50

 ArtjomsBļinovs

Screen Shot 2018-01-07 at 18.14.40Jurijs Borts

Screen Shot 2018-01-07 at 18.14.24Aleksejs Saveļjevs

Screen Shot 2018-01-07 at 18.14.16Beatrise Lukša

Screen Shot 2018-01-07 at 18.14.06

Iļja Volinskis